Wednesday 16 November 2011

BiLa DaH SeLaLu aDa..

16/11/2011 @ 7pm

Terbiasa??
means rutin yg selalu wt..
bgn pg,ape yg korg selalu wt?
mst la bgn mndi,gosok gigi,cuci muka,solat subuh..


& ape2 je la kn???
tp kali ni aku bkn nk ckp pasal rutin harian..
tp pasal hidup aku yg dlu slalu di igtkn supaya 
S.E.N.Y.U.M..


tp skrg semua tu da xde..
aku rse sgt plik,sgt xbiasa dan tetibe rasa kosong..
kenapa cm ni ea???


mgkin sbb dia sgt baik pd aku,
slalu wt aku senyum,
selalu ada bila aku sdih,
selalu bg smangat,
dan yg plg best die selalu aja aku bersabar..
die mmg mr 3 in 1..

IN

aku selalu anggap die akn always ada dgn aku,
smpai aku slalu abaikn dia..
kejamnye aku,aku selalu terpaku terlalu lme pd sesuatu yg wt aku sgt sdih..


kalau die beri pilihan,
aku lbih rela mncintai drpd di cintai..
sdgkn rmai yg akn ckp dicintai sgt bertuah drpd kt mncintai..
aku plak mnjadi manusia yg xnmpk yg ALLAH tunjukkn pd aku,


bila aku ckp "i'm a big gurl and can take care of myself"



aku xsdar ada hati yg terluka,
sdgkn die yg slalu mnjaga aku,


bila ada gurl yg kcau aku n cite mcm2 pasal someone,
aku rse sgt sdih n skt ati,
tp die xkn pkse aku utk cerita npe aku sdih,
tp die akn igtkn aku "when u wake up tomorrow,dont forget to smile"


aku tertanye2 sbb aku rse sgt xbiasa dgn situasi skrg,
tanpa di igtkn "bgn pg dgn smile"
"i always beside u,"
"just text me if u need help,"
"just text me if u sad,"
"la tahzan,byk bersabar.."
the sweet things when i need to trace bile da smpai,
then die akn bls "noted"..


now die ckp "u r a big gurl,so big gurl pndai jage diri,
i cant be with u anymore,maybe sometime only"
tp sometime tu da jd no time..
die da btul2 hlg n xde..


kenapa aku xcari die?
aku pun xtau,i just sit alone n think,
ape yg aku fikir??
i dont know,i cant be focus on my job or anythings..


but if u can hear what i say now,
i just wanna u 2 know that 
"i dont want 2 be a big gurl coz i still need guidance"
"i cant take care of myself & i dont want 2 take care of myself"


weird 2 felt like this..
tp kt mmg xkn nmpk bila sesorg ada d dpn mata kt,
bila xde,baru kt rase hilang..
ntah la,die seorg yg sgt baik,
die layak dpt yg lbih baik than me..


mungkin sbb aku rse aku xlayak utk die,
sbb tu jugak la aku just sit n xcari die..
wlaupun die sbnanye dkat dgn aku,
nothing i can do except 2 pray 4 u..


may ALLAH bless u,
hoping 1 day u'ill know that i never mean 2 hurt u..
but i just wanna 2 see u happy coz i know i hurt u damn much..
i'm so sorry..


(,") La TaHzAn (",)

No comments:

Post a Comment