Monday 1 August 2011

cIk tEaRs.. :'-(

1/8/2011 @ 5.54pm

ari ni 1st day puase,tp aku ade kat cni..
tmpt yg xde sorg pon family aku dkat aku..


jap lg nk brbuka puase sorg2..
seriusly homesick gler2..
ya ALLAH,kuatknlah hati aku ni..


Allahumma innaka 'afuwwun karim, tuhibbull 'afwa fa'fu 'anni ).
 Yang bermaksud: Ya Allah! 
Sesungguhnya Engkau adalah Zat Yang Maha Pengampun
 dan suka memberi pengampunan, 
oleh yang demikian ampunilah diriku). 
-Hadis riwayat Imam Tirmizi- 

aku xfhm 1 prkara..
npe mst dlm dunia ni ade manusia yg ske ganggu hdup aku?
sdgkn aku xknl pon die sape,xknl pon dr mane asal die.
even aku xtau pon dlm dunia ni die wujud..
tp die tetibe muncul dlm hdup aku n wat hdup aku sgt mnderita..


subhanALLAH..
aku mmg nmpk tabah,malah sgt tabah,tp hati ni..
hnya ALLAH yg maha mengetahui..
aku sgt mghrgai if dlm 1 relation tu xde org ke3..


npe entry kali ni aku ckp pasal org ke3?
sbb org ke3 ni slalu jd pemusnah kbhagiaan..
honestly bkn aku je yg bnci org ke3,
malah 90% org kat luar tu pon xske wujudnye org ke3..
if aku d beri pluang,
aku xkn biakn org ke3 ade dlm hdup aku..
but its too late.. :'-(


kdg2 aku trpk,npe aku xreti utk bg diri aku 1 peluang..
4get the past n start a new life??
aku da try,tp... huh!!!
at least i'm trying..
ade rse sdih yg sgt2 mndalam dlm ati ni..
aku xpkse utk sesape menerima ape yg aku rse..
tp at least i just b myself
coz honestly aku mmg xbleh nk tpu diri aku sndiri..


(,") lA TAHZAN ('',)

2 comments:

  1. ~ untuk menghasilkan dodol yg sedap, kita mesti kacau smpai pekat dan mengambil masa berjam2, spt juga hidup ni, tp kesusahan, kita akan lalai, there's something behind~

    ReplyDelete
  2. huh.. mls la wt dodol.. lalala... hehhe

    ReplyDelete